André Rieu Studio’s

Het is een bedrijf met veel kennis en kunde
In de André Rieu Studio’s wordt enkel gewerkt aan opdrachten voor André Rieu. Cd’s, dvd’s, tv-programma’s of commercials: alle producties rondom de violist worden in zijn eigen studio’s in Maastricht gemaakt. In de audio- en opnamestudio’s staan inmiddels ook heel wat producten die door CUE-Support geleverd zijn.
Image

    Korte lijnen

    André Rieu Studio’s is sinds het eerste uur klant bij CUE-Support. De band met Roger Creemers bestond al voordat hij CUE-Support startte. “Ik kende Roger al toen hij nog voor zijn oude werkgever werkte”, legt Volleberg uit. “Roger zit al lang in het vak, hij is iemand met veel kennis en kunde. Voor zijn medewerkers geldt hetzelfde. We hebben meerdere leveranciers gehad, en nog steeds, maar bij CUE-Support zijn de lijnen kort.”

    Die korte lijnen worden als prettig ervaren. Volleberg weet dat hij de meeste producten op meerdere plekken voor hetzelfde bedrag kan kopen, maar bestelt vanwege de goede service liever bij CUE-Support. Mocht er ooit iets kapot zijn of niet optimaal functioneren, dan heeft hij zo iemand aan de lijn die kan helpen.

    Geen callcenter

    “Het is prettig om een vaste leverancier te hebben. Iemand die wij goed kennen en die op zijn beurt ons en onze infrastructuur goed kent”, legt Volleberg uit. “Als we bellen krijgen we altijd Roger, Dave of Arno aan de lijn. Je wordt niet via een callcenter geholpen waar een ticket wordt aangemaakt dat dan een keer opgelost moet worden. We hoeven nooit lang te wachten.”

    Als er een keer technische ondersteuning nodig is, wordt Dave geappt of gebeld. “Hij heeft veel parate kennis en kan ons vaak op afstand al helpen.” Dat kan telefonisch of door op afstand in te loggen en mee te kijken in het systeem. Mocht het echt een keer nodig zijn om op locatie mee te kijken, dan kan Dave ook snel in Maastricht aanwezig zijn.

    Meedenkend

    Wat Volleberg ook aanspreekt aan de werkwijze van CUE-Support is dat Roger meedenkt in het budget. “Het klinkt wat oneerbiedig, maar het is bij hen niet alleen maar dozen schuiven. Soms moet je qua budget op zoek naar een ietwat creatievere oplossing. Dan moet je ook kunnen denken buiten de voor de hand liggende oplossingen. Dat kunnen ze en dat vind ik erg prettig.”

    Volleberg noemt CUE-Support zijn oren en ogen op de markt. Zo komt het soms voor dat hij zelf een oplossing voor een probleem denkt te hebben gevonden, maar CUE met alle kennis iets anders adviseert. “Dan denk ik: goh, daar had ik niet aan gedacht. Maar omdat zij natuurlijk dagelijks bezig zijn met wat er op de markt te krijgen is, hebben ze meestal een antwoord op onze vragen.”

    Persoonlijk

    Service- en klantgericht werken, zijn volgens Volleberg de woorden die CUE-Support het best beschrijven. Daarbij vindt hij het heel fijn dat hij weet met wie hij contact heeft als hij belt voor advies. “Ik zou bijna zeggen dat CUE-Support zo groot is door klein te blijven en dat bedoel ik natuurlijk positief.”

    Hij besluit: “Arno komt nog elk jaar persoonlijk een flesje wijn afgeven. Die wijn heeft hij dan zelf uitgekozen. Het is een klein gebaar, maar wel heel persoonlijk. Dat kan ik echt waarderen. Sowieso vind ik het fijn dat Roger, Arno of Dave soms even komen buurten. Het is een bedrijf waar de contacten echt nog persoonlijk zijn en dat vind ik heel belangrijk.”

    Image
    Image
    Image