De stap extra die CUE-Support zet is heel belangrijk
Voor al deze werkzaamheden wordt de nodige apparatuur gebruikt. Voor advies over, en de aanschaf van die apparatuur is CUE-Support al jaren vaste partner. De samenwerking met Roger Creemers gaat al lange tijd terug. “Ik ken Roger al heel lang. Toen hij nog in loondienst werkte en naar een ander bedrijf ging, zijn we met hem meegegaan omdat hij veel vakinhoudelijke kennis heeft. Toen Roger CUE-Support startte, zijn we vanwege die kennis en fijne samenwerking ook weer met hem meegegaan”, legt Robin uit.
Meedenken
Robin vindt het ook erg prettig dat CUE-Support met hem meedenkt als hij op het punt staat om iets nieuws aan te schaffen. Volgens hem wordt er altijd goed gekeken wat zinvol is voor hem en zijn collega’s. “Dat gaat verder dan zeggen: ‘Ik heb deze producten en die kosten zoveel.” Daarbij zijn de kosten voor de AV-producent erg belangrijk. “Wij werken met belastinggeld, want we zijn een overheidsinstelling. Als wij iets aanschaffen, drukt dat op het budget van het ziekenhuis. Daar willen wij dus verantwoordelijk mee omgaan. Het is heel fijn dat Roger daarin meedenkt.”
Een goed voorbeeld daarvan is de aanschaf van een Gimbal, een stabilizer voor de camera, die Robin via CUE-Support aanschafte. Hij had zelf al op marktplaats gekeken, omdat een nieuw exemplaar tussen 3000-5000 euro zou kosten. Dat was een behoorlijke investering voor het ziekenhuis, gezien de bezettingsgraad. Robin legde zijn situatie voor aan CUE-Support. Roger ging meekijken. “Hij zei: ‘Ik heb nog een klant die een Gimbal heeft staan, ik ga voor je informeren.’ Via Roger hebben we er uiteindelijk een voor 900 euro kunnen aanschaffen. Ik denk dat hij er niet veel aan heeft verdiend, maar hij heeft ons er wel enorm mee geholpen.”
CUE-Support heeft toen ook nog ondersteund in de keuze voor een nieuwe camera voor de Gimbal. Robin had zo een compleet systeem voor 3000 euro terwijl het nieuw wellicht wel 6500 euro had gekocht. “Dit bedrag was voor ons te verantwoorden. Wij hebben zelf ook wel eens AV-apparatuur via Roger doorverkocht of ingeruild. Die flexibiliteit is hartstikke fijn.”
Kennis en support
Naast het meedenken is Robin ook erg te spreken over de kennis en support van CUE-support. Ooit was hij zelf werkzaam als technicus bij verschillende bedrijven die audiovisuele apparatuur verkochten en de voorkennis die hij heeft, maakt hem een extra kritische klant. “Er zijn meerdere bedrijven die kunnen leveren wat CUE levert, maar die voldoen niet aan de eisen die wij stellen. CUE-Support gaat verder dan het schuiven van dozen”, doelt Robin op de service. “Met name de extra stap die er gezet wordt als er zich een probleem voordoet, is erg belangrijk.”
Het vertrouwen in CUE-Support is na de jarenlange samenwerking groot. Regelmatig komt iemand van CUE-Support over de vloer in het ziekenhuis. Als er iets geïnstalleerd moet worden, kijkt Robin graag mee. “Ook dan ben ik kritisch. Ik kan me voorstellen dat het soms lastig is als er iemand over je schouder staat mee te kijken, maar daar kunnen ze goed mee omgaan. Als zij adviseren dat het op een andere manier beter kan, dan is dat vertrouwen er dat het goed komt. Soms is dat even wennen, maar naderhand denk ik: dat is inderdaad een fijnere of betere manier. Er is wederzijds respect voor elkaars kennis. Ik heb vertrouwen in de mensen van CUE-Support en in dat wat ze doen. Dat is erg belangrijk en een goede basis voor een nog jarenlange prettige samenwerking.”